måndag, november 03, 2008

Fortsatt träning utan värre skador.

Imorn tisdag är det träningsmatch mot Doncaster rovers, tror de ligger i botten av the championship. vet dock inte hur många a-lagsspelare de kommer ha med, de är väl mer troligt att de kommer med många reservspelare. Förhoppningsvis får jag spela från start, vilket jag inte har gjort i någon match sedan jag var på lån i port vale i februari.(bortsett från när jag spela första halvlek i en u18 match i april då jag sträckte baksidan låret)

Annars i lördags spelade vi, reserver, en intern träningsmatch med de vanliga a-lagspelarna; knight, osbourne, salifou, routledge, gardner och harewood. Och som vanligt prioriteras anfall (av spelarna iaf, vet inte om tränarna tycker likadant) när flera spelare inte jobbar hem särskilt mycket. Blir ganska många mål då, jämfört med en vanlig match. Tror matchen slutade 5-3 efter 2 ggr 30 min.

2 Comments:

At 04 november, 2008 01:51, Anonymous Anonym said...

Är det något lag i Premier League som du alltid har hållt på eller är det bara Aston Villa som gäller?

Hur fungerar utlåningarna förresten, flyttar man till en ny stad med alla sina ägodelar eller blir det pendlingar eller hur fungerar det egentligen? Hoppas du får spela från start nu nästa match, lycka till!

 
At 04 november, 2008 21:45, Blogger Mikaelsson said...

Jag har alltid och kommer nog alltid att hålla på Man united...

utlåningar varierar beroende på hur länge man är utlånad och hur långt bort det är. Jag pendlade när jag var utlånad förra säsongen (45 min till port vale) Två spelare som nyss blivit utlånade i 3 månader har dock blivit erbjudna egna lägenheter nära den nya klubben.

 

Skicka en kommentar

<< Home