onsdag, november 12, 2008

Vinst med 2-1 mot wba.

Jag fick vara med och sitta på bänken i måndags, trots min känning i baksida låret under helgen. Fick dock ingen speltid under matchen, men en liten vinstbonus för sveda och värk får jag ändå... Matchen var väl ingen höjdare, vi låg under med 1-0 i paus efter att före-detta villajunioren Luke Moore gjort West broms ledningsnmål. Två snygga skott av den lille skotten gjorde dock att vi tog vår 5 seger på 6 matcher i reservserien.

Dagen efter fick vi som satt på bänken träna med de a-lagsspelare som inte lirade från start senast. Som vanligt när vi tränar med a-lagare blev det bara matcher med mål och målvakter. 4 st matcher på vardera 8 min. Begränsningarna var typ 2 eller 3 touch i varje match. Eftermiddagen tog jag mig tid för att stretcha lite, känns som att jag behöver det med alla muskelskador jag drar på mig...

Onsdagen fick vi helt ledig.

2 Comments:

At 13 november, 2008 11:48, Anonymous Anonym said...

Vem är den lille skotten?

 
At 19 november, 2008 10:54, Blogger Mikaelsson said...

Barry bannan heter han. född -89

 

Skicka en kommentar

<< Home