onsdag, oktober 29, 2008

3-0 träningsmatch mot northampton

Jag lirade sista 25 min. Vet inte va det var för lag de ställde upp med, var säkert en blandning av lite alagsspelare och yngre förmågor. Vi hade bara med oss reserv och juniorspelare eftersom alaget hade match på kvällen.

Ganska jämn match men kändes väl hela tiden som att vi skulle vinna. Inte så mycket annat att säga om det.

I måndags hade vi annars en intern träningsmatch med flera av alagsspelarna som inte spelar. Va ju de vanliga 5-6 namnen, men sen fanns även curtis davies (som inte varit med på ett tag) och john carew med. Carew lirade bara en halvlek men usch va stor o stark han är! inte mycket försvarna kan göra mot honom...

Själv skulle jag sitta på bänken första halvlek, men eftersom en försvare blev skadad så fick jag hoppa in som högerback 5 min in och lirade där resten av matchen! Skulle vilja påstå att min inkomst bidrog till de höga slutresultatet 5-4 när vi bara spelade två ggr 25 min. (säger dock inte åt vilket håll jag bidrog mest till=P)