lördag, januari 24, 2009

Håller alla dörrar öppna

Nu har beskedet om att jag ska lämna klubben sjunkit in lite och man börjar bli van vid tanken. De första dagarna nu har jag tagit de hyfsat lugnt och försökt höra mig för efter olika kontakter som skulle kunna hjälpa mig.

Aston Villa har lagt upp mig på nån slags utlåningslista som tydligen ska cirkulera runt hos klubbar som skulle kunna vara intresserade av mig i England. I Sverige har jag börjat prata med Carl Fhager som ska hjälpa mig med klubbar hemma i Sverige.

Vad jag har förstått så stänger det engelska transferfönstret första feb, medan det svenska är öppet hela februari ut. Vi får se om det händer något innan dessa fönster stänger, annars tror jag man får hålla dörren öppen för en utlåning fram till sommaren då mitt kontrakt går ut.

För tillfället vill jag inte säga att det lutar åt något håll, men privat skulle det vara ganska skönt att få flytta hem till sverige och umgås med syrran och brorsan igen(hoppas ni är nöjda nu :)) efter att ha bott 3,5 år här i England. Och isf är det väl göteborgsområdet som lockar mest eftersom min familj bor i södra Bohuslän på bästkusten. Men med det utesluter jag dock inte andra alternativ i sverige...

19 Comments:

At 24 januari, 2009 21:10, Anonymous Anonym said...

Fan, du hade varit kanon i blåvitt. Kom och provspela!

 
At 24 januari, 2009 21:18, Anonymous Anonym said...

Hoppas du ber Fhager tala med Håkan Mild då!

 
At 24 januari, 2009 21:31, Anonymous Anonym said...

Med "göteborgsområdet" så förstår jag att du har vett nog att mena IFK Göteborg och inget annat... =) Vem fan vill spela i Gajs, BK Röva, Öjs eller Elfs-tacoland-borg?

Du är välkommen till Blåvitt!

 
At 24 januari, 2009 23:55, Anonymous Anonym said...

I Sverige stänger fönstret 31:e mars. Så ta god tid på dig....att välja Blåvitt.

 
At 25 januari, 2009 00:09, Anonymous Anonym said...

LSK verkar ju ha nått spännande på G ;)

Du är välkommen tillbaka

 
At 25 januari, 2009 11:49, Anonymous Anonym said...

Du är mer än välkommen hem till västkusten igen lillebror. Det hade varit kul att kunna se dina matcher live istället för att läsa referat på nätet. Jag håller tummarna för att du hamnar i ett lag i Göteborgstrakten =)

 
At 25 januari, 2009 11:49, Anonymous Anonym said...

Är du hälften lika grym som Lund är så är du extremt välkommen!! :)

till blåvitt altså

 
At 25 januari, 2009 12:50, Anonymous Anonym said...

Hoppas du gör det självklara valet och börjar spela för änglarna som går mot ett nytt sm-guld!

 
At 25 januari, 2009 15:18, Anonymous Anonym said...

Tack för insiderrapporterna från Villa Park. Hoppas du kan hålla kontakten med Birmingham och ge oss Villafans fortsatt info.

Lycka till! i MFF kanske...

 
At 25 januari, 2009 18:08, Anonymous Anonym said...

Hva med Norge?

 
At 28 januari, 2009 22:05, Anonymous Anonym said...

Du bör definitivt göra ett besök hos BK Häcken, utmanaren från Hisingen. Tror att din spelstil passar in bra hos oss och du får chansen att utvecklas på sveriges förnämsta och mest exklusiva fotbollsanläggning, Gothia Park Academy. Fhager vet allt och lite till om klubben så kolla med honom...

 
At 29 januari, 2009 21:47, Anonymous Anonym said...

BK Häcken är rätt väg att gå för alla. Hisingen kallar på dig!

 
At 31 januari, 2009 06:24, Anonymous Anonym said...

Du är välkommen till blåvitt. Tänk dig att spela i de vackraste av färger inför en kokande, ny arena

 
At 31 januari, 2009 10:43, Anonymous Anonym said...

Antingen så väljer du att spela inför överklassen, eller så väljer du att spela inför knarknarna, uteliggarna och emosarna, eller så väljer du att spela inför tacobönderna, eller så väljer du.. Just det Häcken och LSK har inga fans.. Välj bara Blåvitt, Nordens mest framgångsrika klubb nånsin!

 
At 31 januari, 2009 12:05, Anonymous Anonym said...

Spela inte i Häcken än vad du gör !!!! känner du Lund i Blåvitt så fundera hellre på det än Häcken om du ska till Allsvenskan ;)

 
At 31 januari, 2009 15:17, Blogger Spindel said...

Du är varmt välkommen till BK Häcken!

 
At 01 februari, 2009 02:07, Anonymous Anonym said...

"chansen att utvecklas på sveriges förnämsta och mest exklusiva fotbollsanläggning, Gothia Park Academy."

... okej

 
At 01 februari, 2009 16:19, Anonymous Anonym said...

Häcken?? Hur tänkte du där?

Det är ju blåvitt du ska spela i!!

 
At 04 februari, 2009 17:13, Anonymous Anonym said...

Gå till Kalmar FF och spela CL-Kval :)

 

Skicka en kommentar

<< Home