söndag, februari 01, 2009

På provspelning hos Häcken

Sedan i onsdags har jag varit hemma i Sverige för att provspela hos BK Häcken. Jag har tränat torsdag och fredag och sedan fått helgen ledig då jag åkt hem till familjen i Stenungsund. Nästa vecka är det tänkt att jag tränar Mån och Tis sen är flygbiljetten tillbaks till england bokad för onsdag.

Torsdagen började med gymträning kl 10 och sedan fotbollsträning kl 2. På fredagen käkade vi gemensam frukost och sedan hade vi gemensam fotbollsträning kl 10.

Under helgen har jag bott hemma hos föräldrarna, men annars är det ett hotellrum på hotell 11 som gäller. Ett fint hotell 5-10 min från träningen.

2 Comments:

At 01 februari, 2009 20:46, Anonymous Anonym said...

Fundera nu på det här allvarligt innan du bestämmer dig! Om du nu tidigare haft skadeproblem så är nog IFK helt rätt för dig om du vill vara hel, med Sveriges i särklass bästa läkarteam bakom. Var själv på IFK-kliniken för att få rehab-program för mitt benhinne-problem, det gick suveränt! Snacka med Erik och hör vad han har att säga om blåvitt. Han kan säkert fixa en träff med Håkan! Sen förstår du att det inte finns något annat att välja:)

 
At 06 februari, 2009 19:19, Anonymous Anonym said...

Det kanske blir Häcken i alla fall, men inte före sommaren. Då lär vi behöva dig, om det inte gått så bra i allsvenskan. Skulle gärna se dig på topp i Häcken tillsammans med Paulinho.
TRÄNA TRÄNA TRÄNA

 

Skicka en kommentar

<< Home