onsdag, juli 26, 2006

onsdag

Det blev en snabb träningsdag idag. Vi började med det som inte får nämnas vid namn. Sen gick vi ut på gräset o körde våran gamla inför-match uppvärmning, troligtvis för att alla nya ska kunna den till matcher sen.

Träningen var iaf bara uppbyggt av sprinter. Dom delade upp oss i 4 grupper; Premiership, Championship, Divison 2 och Conference. Vi var 4 eller 3 i alla grupperna. Den som vann flyttades upp en liga, den som förlorade fick gå ner en...

Det var totalt bara 9 sprinter. Först 4 st på 10 m, sen 4 st på 30 m och sist en på 60 m.

Jag började i Conference (lottad eller seedad i sämsta gruppen...) Det gick bra faktiskt. Vann alla loppen på 10m som jag ställde upp i. Kom alltså upp till premiership inför sista löpningen o vann där, en "guldmedalj"... Sen gick vi över till 30 m... nu hade man kvar rankingen så jag startade i högsta. Jag vann dom två första loppen men förlora dom två sista, kom dock tvåa på sista så det blev ändå en "silvermedalj". Sist var det då 60m... eftersom det bara var en sprint på den distansen så var de kanske inte bästa man som vann, men jag tog hem det ändå :-) Knappt före han som tog mej på 30 m (Mittback).

Fast nu var ju inte erik o gurkan med eftersom dom ska sitta på bänken för reserverna ikväll.. men jag tror ändå inte erik skulle stört nåt... med dom extra kilona från sommarn....

Sen var de llunch o iväg hemåt. På lördag har vi match så träningarna kommer la vara lättare imorrn o på fredag... förhoppningsvis...

1 Comments:

At 11 augusti, 2006 19:05, Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home