tisdag, september 12, 2006

Tisdag

Idag tränade jag ååterigen med fystränaren. liten snabb koll på morgonen och ett snabbt konstaterande att jag ska ta de lugnt igen sen var de till o vänta.

När dom andra gjorde småövningarna i gymmet fick jag cykla i 30 min. Sen när dom andra gick ut o spela fotboll så gymma jag lite själv och fick även gå lite på löpbandet. Sen lunch.

På eftermiddagen var de match för dom som inte lirade i lördags. En "u17" match mot leicester och då var ju fystränarn upptagen med det. Därför var det bara en 30 min baserun som gällde. alltså att försöka jogga så sakta det går... i maximalt 30 min. Vi avslutade dagen med att kolla på slutet av matchen. Vi vann med 3 -2.

Imorrn e jag ledig och förhoppningsvis kan jag vila mig så mkt att jag kan börja träna med laget igen på torsdag.