måndag, september 11, 2006

dagarna efter skallningen

Söndagen tillbringades till 100% i huset och 95% till sängs. Gick bara upp för att käka o gå på toa. Ordern var ju att ta det lugnt och såna befallningar klarar jag av att hålla...

Måndag morgon spenderades också i sängen när dom andra var på college. lämna huset vid kl 12, första gången jag gick ut sen jag kom hem från matchen. Lite yrsel var kvar, men det kändes mkt bättre än i lördags.

PÅ träningsanläggningen var käk det första som gällde. Jag fick iofs lämna maten o få en snabb koll från våran doktor eftersom han skulle sticka efter lunchen. inget oväntat o det enda han sa var väl att jag egentligen inte skulle börja träna förrän symptomen försvunnit.

iochmed det fick jag träna med fystränaren idag(och kommer troligtvis få göra de imorrn med) Så det blev 30 min på cykeln i gymmet medan dom andra gymma. Sen när dom andra gick o hade fotbollsträning så körde jag själv lite armövningar. Sen när fystränaren såg att jag inte hade nåt o göra satte han mej på löpbandet så fick jag gå i 20 min...

Sen var den dagen färdig! när jag gick hem kände jag mej bättre än vad jag gjorde på morgonen så förhoppningsvis kan jag spela till helgen.