torsdag, februari 15, 2007

Måndag - torsdag

Månd. Vila till kl 12 då jag börjar bege mej till träningsanläggnigen. Där käkas lunch vid 1. Som de brukar var nu så gymmade vi bara denna dag. inte så mkt mer att säga om den dagen.

Tisdag. jobbig dag. Morgonen börjar med de halvtuffa boxningsövningarna i gymmet. tar la ca 20 min. Sen gick vi ut o träna på gräset. vi övade lite försvarsspel, det vanliga att de ska sätta press direkt på spelare som får bollen. Och när den spelaren passat bort bollen så ska försvararen snabbt tillbaka till utgångspositionen. Vi anfallare behövde alltså bara i början bara passa bollen till varandra medan backarna sprang som tusan.. Men sedan gick vi över till att vi anfallare fick anfalla på riktigt så de blev lite arbete för oss också.

Lunch, tror jag tog lite för mkt att äta denna dag... iaf tyckte tränaren det o frågade om jag inte skulle va med på träningen 1 timme senare... Träningen blev tyvärr mkt jobbig och jag ångrar mitt matval. Det var matcher som gällde, 7 vs 7, men bara med en målvakt. ett vanligt mål alltså och tyvärr fick de andra målet bestå av några koner man skulle träffa. 8 matcher på vardera 4 min. Varför de bara är 4 min e för att de vill ha ett väldigt högt tempo. och enligt den nya sjukgymnasten e det en bra tid för att få upp fitnessnivån...

På kvällen gick jag o simmade... kroppen behövde de kände jag...

Onsdag var jag helt ledig.

Idag torsdag. Morgonen började med gymmet. får hoppas man blir lite biffigare nu med all denna träning... just nu väger jag 76 kg... hoppas komma till 80 innan sommaren.(känns iofs som ett orealistiskt mål)

Sen gick vi ut på gräset. vi körde lite snabba fötter övningar i början efter uppvärmning. längesen vi gjorde nåt sånt känns de som. Sen gick vi över till spel med koner som mål. 7 vs 7. blev nog en 6 st 4 min matcher.

Lunch o på eftermiddagen körde vi inlägg o avslutsträning.