onsdag, oktober 24, 2007

Föräldrahelg

Denna helg var välbesökt av föräldrar till oss reservspelare. Dels lirade A-laget hemma mot Man Utd(förlust 1-4), dels lirade vi i reservlaget mot Chelsea(vinst 6-0!)

Mina föräldrar var givetvis också över. Tyvärr fick de inte se mej spela särskilt mycket i reservmatchen eftersom vi hade ganska många a-lagsspelare med. Däremot fick de se Erik "dominera" på sin högerbacksplats. Jag fick spela i 10 min åtminstone och hann faktiskt med o göra två assists.

Jag hann även med att springa in i målvakten(djupledsboll som målvakten var först på, och jag hade inte förståndet att hoppa över honom som man brukar göra) Detta resultera i en ömmande fot som gjorde att jag missade träningen dagen efter. Som "straff" fick jag idag va inne o träna med de skadade när alla andra i klubben var lediga...

Nu har vi ca 2 veckor tills nästa match, så lär bli tunga träningar framöver. Hemresan som jag hade hoppats på till helgen känns av lite olika skäl som väldigt inte trolig nu, så får la vänta tills julen innan jag kommer hem.