onsdag, september 12, 2007

U18 match.

Sorry att det inte har blivit mkt uppdaterat, har lite olika anledningar..

Iaf så fick jag spelade med u18 i lördags. Hade ju hoppats på att få åka hem över helgen. Sen när Zoltan fick åka hem ons- sön gjorde la en inte gladare... "Gladast" var nog ändå erik som tyvärr inte kunde åka hem trots att han slapp u18 matchen. Tränaren var såå glad att låta han träna lite på lördagsmorgonen.. (vilket var en liten tröst åt mej)

Men hade redan lagt ner tankarna o åka hem på torsdagen, då zoltan redan hade åkt hem och flygbiljettpriserna tredubblats.... Så det kändes bara bra att få lira med u18. Lirade 60 min som anfallare och sen sista 30 som yttermitt. Var helt slut efter matchen! kunde knappt gå...

Vi vann matchen med 4-1 iaf, tyvärr blev de inga mål för mej dock. Värt att notera är att jag nog för första gången någonsin spelat två hela matcher i rad. Tror inte ens det hände under min tid i Vallen...

Söndagen spenderades då givetvis i sängen, tror inte jag lämnade rummet förutom när jag skulle gå o käka. Kroppen var helt död....