måndag, september 17, 2007

Fortsatt dåligt uppdaterat..

Vette tusan vad jag gör med tiden... Vi hade åtminstone ingen match förra veckan så jag har inte missat att uppdatera nåt viktigt. Nästa match är imorgon hemma mot Derby tror jag.

Annars var förra veckan hyfsat lugn. Måndagen blev la lite tuff eftersom jag lirade på lördagen. Kroppen var jättetung. Men en lätt tisdag o en helt ledig onsdag gjorde susen! För övrigt gymmar vi nästan så gott som varje dag så man tycker att snart bör de komma fram lite muskler!

I lördags fick erik lira med u18. De mötte chelsea hemma o erik fick lira som innermitt första 60 min innan han flyttades ner till vänsterbacken. 2-1 vann de med. Samtidigt tränade jag och två till med reservtränaren. Går ju inte ha nån vidare träning med så få spelare, så vi körde avslut i en timma typ. Ganska roligt att våran trupp på ca 12 spelare har 7-8 spelare på skadelistan... Dock e inte alla skador allvarliga.

Idag va de en lugn dag eftersom vi har match imorn. Vi lirade 7 mot 7(flera a-lagsspelare var med) i fyra st 10 minutersmatcher.