onsdag, september 10, 2008

Vinst med 1-0.

Och jag fick lira sista 20 min! Finns inte så mkt att skriva om matchen; vi gjorde målet på en hörna i första halvlek som var hyfsat jämn. I andra tryckte tottenham på för en kvittering men matchen slutade utan fler mål. Det var roligt att vara tillbaka och lira inför lite publik, men matchformen var långtifrån där.

Dagen efter var jag tvungen att vara med på en internmatch (2 x 25min) med u18laget på konstgräset utomhus. Regnade som tusan både före och efter matchen, men när vi lirade så var det faktiskt uppehåll. Regnade så mkt att strömmen försvann på hela träningsanläggningen vilket ledde till att allt vatten(dushar, kranar m.m.) försvann. Tyvärr stod jag i duschen när detta hände, men jag kunde lyckligtvis tvätta av mej schampoot med de sista dropparna i duscharna. Fanns andra mer olyckliga...

Onsdag, idag, har vi fått helt ledigt. Min första lediga veckodag sedan februari! Om man räknar bort sommarlovet på 5 veckor har jag varit inne o tränat 6 dar i veckan (alla dagar utom söndag) sedan februari då min jobbiga skadetid började.