måndag, september 22, 2008

Borta i 3 veckor.

Scanresultatet visade på en lätt sträckning och jag kommer vara borta minst 3 veckor. Nu har det dock redan gått 1 vecka sen jag skada mig så förhoppningsvis kan jag börja träna lite lätt med laget om ca 2 veckor. "Tyvärr" visade scanningen inget fel på min hälsena...

Jag har fortsatt och kommer väl fortsätta med samma behandling varje dag nu denna vecka. Olika elektriska behandlingar som tillsammans med isningen tar ca 1 timme. Det gör jag två ggr per dag. Däremellen brukar jag cykla lite och simma en del. Lite styrkeövningar hinner jag också med att göra. Men mest slappar jag =)

Gurkan var för övrigt också på sjukhuset och scanna sitt lår. Han har också en lätt sträckning och han gjorde det bara 2 dagar efter mig så nu har jag någon i samma situation att träna med. Jag har ju varit skadad från och till sedan februari. Men Gurkan har haft det värre, han har varit skadad från och till under kanske 1,5 år nu... (knäskada, benhinneinflammation och sträckningar m.m.)

3 Comments:

At 23 september, 2008 12:46, Anonymous Anonym said...

Krya på dig, hoppas du är tillbax snart igen
/Suckroar

 
At 25 september, 2008 11:44, Blogger gameover said...

Vem är Gurkan? Många följer din blogg och ditt liv, så fortsätt skriv. Mycket intressant. Lycka till och hoppas att allt blir bra med skaodrna.

 
At 01 oktober, 2008 00:43, Blogger Mikaelsson said...

Gurkan heter Adam McGurk och är också anfallare i reservlaget. Han var med a-laget ganska mkt innan han blev skadad för 1,5 år sedan.

 

Skicka en kommentar

<< Home