fredag, februari 06, 2009

Inget spel i Sverige tills vidare..

Provspelet i Häcken resulterade inte i något kontrakt, inte nu iaf. Det sa bland annat att jag är alldeles för otränad för att riktigt slåss för en startplats varje vecka. Därför har jag även bestämt mig för att troligtvis ta det lugnt med provspelningar för ett tag och istället fokusera på att träna upp mig till sommaren. Får se om det i framtiden kanske blir en utlåning till en lägre klubb här för att få matchträning.

Jag tränade tors, fre, mån och tisdag med Häcken. Trots inget kontrakt var det en rolig erfarenhet och jag fick även en helg hemma i Stora Höga.

Flög hem på onsdag och har varit på träningsanläggningen tors, fredag och lördag. Men har bara varit på träningscykeln och i poolen då knät fortfarande känns lite när jag springer. Ska dock inte vara något farligt och i bästa fall kan jag nog träna igen på måndag.