fredag, oktober 26, 2007

Torsdag o fredag

Torsdagsträningen blev faktiskt inte så jobbig som vi hade trott. I och med att vi inte har nån match på ett tag, plus att våran tränare fick kicken från sitt sidoarbete(han var assisterande tränare för Irlands landslag) så hade vi förväntat oss mycket hårda träningar. Det som troligtvis räddade oss var att vi denna dag tränade med några a-lagsspelare. När vi tränar med dom blir det allt som oftast bara spel med målvakter, vilket är relativt enkelt.

Torsdags morgonen blev det således bara spel. 4 matcher på vardera ca 10 min. Eftermiddagen fick vi till och med ledig.

Idag fredag blev träningen däremot hårdare. Fast inte för mej faktiskt, eftersom jag ska lira med u18 imorgon. Så medans de andra gjorde löpningar på konstgräset hade jag en lugn träning med juniorerna. Jag såg att Erik o de andra reserverna körde den där jobbiga hinderbanan runt hela konstgräsplanen som vi gjorde för nån månad sen. Enligt juniortränaren var det där nog den jobbigaste övningen de prövat. Kände mig hyfsat glad när man va där o lira lite kvadraten med juniorerna...

Eftermiddagen va alla lediga. Jag tog tillfället i akt o köpte PES 2008(fotbollspel) som kom ut idag. Lär nog bli några timmar framför teven med det framöver.

Imorgon e det då match, hemma mot Cardiff.

1 Comments:

At 07 november, 2007 12:25, Blogger Unknown said...

Could you possibly write out the blog in English as well please ?

Cheers.

Gareth - villatalk.com

 

Skicka en kommentar

<< Home