tisdag, december 04, 2007

Vinst i sista höstmatchen.

Derbyt mot Birmingham slutade med en 2-0 vinst för oss trots match på deras arena st andrew's. Tyvärr fick jag bara hoppa in sista 5 minuterna, vilket kändes lite tungt eftersom detta var en bra match för o visa upp sig(var många tränare o scouter o kolla på matchen) plus att jag hade några kompisar över...

men men, nu e de mindre än 2 veckor tills jag får komma hem till sverige. Bara 5 månader har gått sen sist. Ska bli grymt skönt! Nu gäller det bara att överleva 2 veckor med troligtvis hård träning.

Idag fick vi reservlagsspelare(iofs bara 4st) som inte lirade igår spela en intern träningsmatch med u18 o några u16 lirare. Jag fick lira vänstermitt hela matchen, vilket jag ju även gjorde när jag hoppade in mot Birmingham. Roligt o veta(dåligt för mej) var att McGurk och Sam Williams lirade tillsammans på topp igen. Båda har ju varit skadade i typ ett år...

4 Comments:

At 07 december, 2007 11:01, Anonymous Anonym said...

Kul med en riktig fotbollsspelare som skriver om sin fotboll så bra!

Hur ser du på din och Lundhs framtid i Villa? Hur länge har ni kontrakt?

Villas unga spelare som köps till akademin, hur bra är dom egentligen? Stjärnspelare i framtiden? har du nån favorit bland dom?


Lycka till från ett Villa-fan!

 
At 12 december, 2007 17:44, Blogger Mikaelsson said...

tack.

Mitt och eriks kontrakt går ut till sommaren, tillsammans med nästan 10 junior/reservspelare. Ingen(vad jag vet) har dock fått reda på om dom får förlängt eller inte..

akademin har faktiskt väldigt många bra spelare för tillfället. Tror u18 lagkapten och mittback Ciaran Clark(1989) har en ljus framtid. anfallarna Delfouneso och Weimann(båda 1991) har imponerat på mig också.

 
At 19 december, 2007 00:48, Anonymous Anonym said...

tjenare tobbe Alex här från herrsta. hur går de för dej i england? mkt trevlig läsning haha. gillar när du skriver om latmasken me ;)

 
At 28 december, 2007 22:40, Blogger Mikaelsson said...

tja alex. lirar du för oddevold nu eller? hursomhelst hoppas de går bra! har la gått över förväntan denna säsong för mej, men kontraktet går ut snart o vet inte vad som händer!

Ska försöka uppdatera med nyheter om erik också, fast han gnäller så mkt när jag skriver nå negativt! :)
hade gött

 

Skicka en kommentar

<< Home