onsdag, januari 09, 2008

Sen vinst mot west ham

Äntligen var det då dags för en reservlagsmatch efter ett speluppehåll på lite mer än en månad, speciellt skönt för mej som bara fick lira 5 min i senaste matchen....

Fick spela hela matchen, vilket också var väldigt skönt. Grymt roligt göra nåt annat än o träna. Sen var väl planen inte den bästa och det påverkade givetvis spelet, iaf i början då det var många felpass.

Matchen började på värsta tänkbara sätt; en långboll från deras backlinje nickas ner av deras högermitt till deras anfallare som spelade tillbaka till högermitten. helt fri och 0-1 var ett faktum 39 sek efter avspark...

Vi spelade sen upp oss och jag tycker att vi var de bättre laget sett över hela matchen. Efter flera chanser kvitterar vi till slut i den 87e minuten. Vi har sedan några lägen o göra mål innan jag fick avgöra matchen två min in på övertiden med ett skott från ca 2 meter.

3 nya poäng och vi leder således fortfarande serien. Jag har hittills lyckats med 8 mål på 8 starter och två inhopp(om jag räknat rätt) Får hoppas allt fortsätter på samma väg!

3 Comments:

At 11 januari, 2008 11:23, Anonymous Anonym said...

Hoppas jag verkligen att det gör, det verkar ju som att det börjar bli dåligt med svenskar i Villa

 
At 11 januari, 2008 11:23, Anonymous Anonym said...

Hoppas jag verkligen att det gör, det verkar ju som att det börjar bli dåligt med svenskar i Villa

 
At 11 januari, 2008 22:56, Anonymous Anonym said...

Jävligt kul att se hur det är och vara ungdomsproffs i England, riktigt intressant läsning. Du borde höra med typ svenskafans.com eller någon annan supportersite om du får ha din blogg där, kanske du kan dra in lite cash på samma gång.. ;D Lycka till!

 

Skicka en kommentar

<< Home