torsdag, januari 17, 2008

Utlånad till Port Vale!

De kommande 4 veckorna kommer jag vara utlånad till league 1 laget Port Vale. De ligger just nu näst sist i tabellen och sedan tidigare är en av mina kamrater(chris herd) i reservlaget redan där på lån.

Första matchen är på lördag, borta mot serieledarna Swansea och laget ska sova över på hotell fredag - lördag. Jag ska följa med dit, men vet ännu inte om jag spelar eller sitter på bänken..

Jag har ännu inte träffat killarna i laget, men enligt chris ska dom va väldigt vänliga. Tränaren verkade vara sjysst, hyfsat ung och jag tror detta var hans första uppdrag som a-lagstränare. Och alla andra folk på arenan var trevliga. arenan var väldigt fin också, tror den kunde ta in 18 000 (dock kommer de typ bara 5000 på matcherna tror jag)

Allting har gått väldigt snabbt, jag fick reda på att de va intresserade för bara några dagar sedan. Och idag träna jag som vanligt med reservlaget(gymma o 4 mot 4-ousborne o cahill gjorde oss sällskap)innan jag blev upphämtad av en port vale gubbe som körde mej till deras arena där jag idag skrev på papprena.

4 Comments:

At 18 januari, 2008 10:47, Anonymous Anonym said...

Go get them! /tegis

 
At 19 januari, 2008 10:23, Anonymous Anonym said...

OK va coolt. Nu börjar de Toby, bara o kick some f***ing ass!!!

Ska in ut o leta efter Port Vales hemsida o beställa en nr.10 " Mikaelsson" tröja på deras web-shop oxå! Lycka till idag tobbe

/mackan

 
At 20 januari, 2008 19:37, Blogger Mikaelsson said...

Lite roligt att ha Mikaelsson på ryggen för första gången faktiskt! men tyvärr har jag nummer 33... :)

 
At 18 februari, 2013 09:23, Anonymous Anonym said...

Denna artikel ger ljuset som vi kan observera verkligheten.

 

Skicka en kommentar

<< Home