lördag, augusti 23, 2008

Veckan som gått.

Vi hade match i tisdags mot coventrys "reservlag", tror det var mest juniorer med någon enstaka alagspelare. 5-0 i halvlek blev 5-2 efter full tid. Jag hann dock inte bli frisk för att vara med, låret kändes inte alls bra.

För säkerhets skull fick jag gå och scanna låret i tisdags. I väntan på resultatet som kom på torsdagen så tog jag det mest bara lugnt. Stretchade, fick behandling och massage. Scannen visade dock ingen skada. Så fredag o lördag har jag varit ute och sprungit med sjukgymnasten utomhus för att få tillbaka konditionen utan att behöva dödas av reservlagstränarens träningar.

Låret känns mkt bättre idag, men jag vill ändå inte påstå att baklåret är 100 %. Vet inte om det bara är nåt i mitt huvud eller om det verkligen är något. Jag ska iaf träna med laget igen på måndag och sedan förhoppningsvis få sitta på bänken på tisdag då vi har en träningsmatch mot league 2 laget Hereford(tror jag det var).

2 Comments:

At 26 augusti, 2008 11:44, Anonymous Anonym said...

http://www.avfc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10265~1375262,00.html

"Villa reserves continue their preparations for the new season later today with a friendly clash against Hereford United.

Sam Williams and Tobias Mikaelsson will also feature after missing the Sky Blues game through injury."

Lycka till! Se till att hänga några baljor!! :)

 
At 02 september, 2008 22:34, Anonymous Anonym said...

Tjena igen,

Transferfönstret är stängt och det blev som du hoppades på; inga nya strikers värvades :)

Detta måste ju betyda att du måste vara bland de sex första anfallarna i Villa, vilket i sin tur även betyder att du har ändå en realistisk chans att få spela i "A-laget" den här säsongen!! :)

Måste ju kännas hur stort som helst?! Hur ser du på chanserna att få vara med?! Om du får vara skadefri och reservlagsmatcherna går bra så hoppas åtminstone jag på att få se dig på tv i höst!

Lycka till!

Mvh,
Niklas

 

Skicka en kommentar

<< Home