onsdag, februari 11, 2009

tillbaks i träning

I måndags tränade jag igen. Gym som vanligt på morgonen och sedan träning utomhus med några alagspelare o några juniorer. Bland alagarna var väl Bouma den mest namnkunniga och man undrar när han komemr börja lira med a-laget igen! Han har ju tränat några veckor med reservlaget nu och även spelat några träningsmatcher så han bör ju få chansen att ta tillbaka sin vänsterbacksplats snart.

Trots att de har snöat så tränade vi alltså utomhus, detta tack vare att man lagt ut skynke över en av planerna. Vi spelade 3 st 15 min matcher 7 v 7 eftersom det var träningsmatch dagen efter. Jag gjorde lite extra löpningar efteråt med mcgurk. Eftermiddagen ledig.

tränignsmatch på tisdagen mot coventrys reservlag. Jag lirade sista 20 min. Tror vi vann med 3-1. Gjorde lite extra löpningar igen med mcgurk eftersom vi båda spelade så lite.

Onsdagen tränade jag och gurkan med juniorlaget. 6 st matcher på ca 5 min. Med mål men utan målvakter.

2 Comments:

At 12 februari, 2009 17:11, Anonymous Anonym said...

Hur är det med tränings- och spelmotivationen nu när du vet att kontraktet inte förlängs?

//Höljes

 
At 15 februari, 2009 20:11, Blogger Mikaelsson said...

Jadu, den är väl upp och ner. Men träningsmotivationen är ju ändå ganska hög då jag måste/vill förbättra min fysik. Däremot kanske jag inte bryr mig lika mkt om hur det går i själva spelandet...

 

Skicka en kommentar

<< Home